ΠΩΣ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΕΡΟ

poso-nro-na-pino

01 Jun ΠΩΣ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΕΡΟ

ΙΟΥΝΙΟΣ 2017:

Η κατανάλωση περισσότερου νερού  είναι πιο εύκολο απ ‘όσο νομίζετε.

  • Προσθέστε στο νερό σας φρέσκα φύλλα δυόσμο, στυμμένου λεμονιού ή λάιμ.
  • Εάν αισθάνεστε πεινασμένοι και έχετε φάει πρόσφατα, πιείτε ένα ποτήρι κρύο
    νερό, και περιμένετε ένα λεπτό ή δύο. Μπορεί απλώς να είστε αφυδατωμένοι.
  • Προσθέστε παγάκια στο νερό σας – θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες. Ορισμένοι
    θεωρούν ότι έχει καλύτερη γεύση και το σώμα σας θα κάψει μερικές θερμίδες για
    να ισορροπήσει τη θερμοκρασία του σώματος.
  • Αραιώστε το χυμό σας (μήλο, σταφύλι, ή πορτοκαλί) με νερό. Είναι συνήθως πολύ
    γλυκό έτσι κι αλλιώς. Περισσότερη ενυδάτωση με λιγότερες θερμίδες.
  • Ξεκινήστε τη μέρα σας πίνοντας ένα ή δύο ποτήρια νερό. Ξεκινήστε νωρίς και
    αισθανθείτε καλύτερα, με ευεξία όλη την ημέρα.
  • Φάτε πλούσια σε νερό τρόφιμα, όπως το καρπούζι (92 τοις εκατό νερό κατά
    βάρος) για ένα αναζωογονητικό, ενυδατικό διάλειμμα από το νερό.
  • Έχετε ένα μεγάλο ποτήρι νερό σε κάθε μεταβατικό σημείο της ημέρας: Όταν
    σηκώνεστε το πρωί, πριν φεύγετε από το σπίτι, όταν κάθεστε στη δουλειά, όταν θα
    πάτε για φαγητό …
  • Έχετε ένα ποτήρι νερό με το γεύμα σας, ειδικά όταν πίνετε αλκοόλ.
  • Πάρτε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας στις βόλτες σας.
  • Στο σπίτι έχετε πάντα ένα ποτήρι νερό, ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση,
    φτιάχνετε το δείπνο ή βρίσκεστε στον υπολογιστή.
  • Να θυμάστε ότι όσο περισσότερο νερό πίνετε, τόσο λιγότερο πεινασμένοι θα
    νιώσετε και το λιγότερο πιθανό να αναζητήσετε κάποιο σνακ.
  • Μην επιτρέπετε στον εαυτό σας ένα αναψυκτικό διαίτης ή άλλο καφέ μέχρι να
    έχετε πιει 2-4 ποτήρια νερό.